HYDRAFACIAL™ verovert de wereld!

Het moet ongeveer twee maanden geleden zijn dat er een klant met een ongelofelijke glow binnenkwam in ons instituut. Dit had ik in heel mijn carrière nog nooit gezien. Bleek dat ze in het Antwerpse HydraFacial™ had laten doen. Nu kende ik HydraFacial™ wel, maar eerlijk is eerlijk, ik had er geen hoge pet van op. Bij eerder opzoekwerk leek het me zo'n merk dat vooral veel geld in marketing pompt, waardoor er amper geld overschiet voor de ontwikkeling van het product zelf.

U moet weten dat wij wekelijks bestookt worden met nieuwe producten en apparaten die de hemel op aarde beloven. En de dag van vandaag kan je er van op aan dat bij al die producten de social media, de website en de voor en na foto's tot in de puntjes in orde zijn. Het wordt dus moeilijker en moeilijker om de echte toppers er uit te halen. Je kan namelijk niet álles testen. 

HydraFacial™ leek me op het eerste zicht dus ook zo'n merk. Tot die bewuste dag... 

Wat is HydraFacial™ juist? 

HydraFacial™ is een 30 minuten durende behandeling waarin je in 3 stappen een gehydrateerde, egale huid met fantastische glow bekomt. In eerste instantie wordt een nieuwe huidlaag blootgelegd met een zachte reiniging. Vervolgens worden de onzuiverheden uit de poriën verwijderd met een pijnloze zuigkracht, waarna de huid intens gehydrateerd wordt. Ten slotte wordt de huid verzadigd met antioxidanten en peptides om je glow te maximaliseren. 

Na een behandeling kan je onmiddellijk make-up aanbrengen. Al betwijfelen we of de behoefte aan make-up nog aanwezig zal zijn want al na één behandeling is de huid zichtbaar verbeterd met een egale en mooie glans. Om deze resultaten te behouden is een maandelijkse behandeling aanbevolen. 

Dit uitzonderlijke concept wordt ondersteund door een enorme marketingcampagne. Zoals eerder verteld, werd ik zelfs wat wantrouwig door de sterke marketing. Want al het geld dat in marketing gestoken wordt, kan niet in het product zelf gestoken worden. En dat is bij heel veel merken effectief het geval. HydraFacial™ heeft veel volgers op social media, zeer veel fimpjes, zeer veel documenten, zeer veel foto's, een zeer knappe website,... en als klap op de vuurpijl een gigantisch billboard op Times Square. Ze zijn dus zeer aanwezig en herkenbaar.

Daarbij komt dat ook de naam HydraFacial™ beschermd is. Men wil namelijk vermijden dat de naam gaat gebruikt worden voor de techniek, terwijl het een merknaam is. Zo wordt de naam "pampers" niet alleen gebruikt voor luiers van het merk "Pampers" maar ook van andere luiermerken. En dat is iets waar men bij HydraFacial™ voor beducht is. Ook wordt er op toegezien dat enkel schoonheidsspecialistes die HydraFacial™ effectief hebben, de naam mogen gebruiken in hun hashtags. Dit is van enorme waarde voor instituten die de investering doen. Ook klanten weten op deze manier zeker dat ze een échte HydraFacial™ boeken.  

Het bedrijf achter HydraFacial™ wil het "Coca Cola" onder de gelaatsverzorgingen worden, dé referentie. Het heeft er alle schijn van dat ze hier in zullen slagen. Want in 2019 was HydraFacial™ de meest uitgevoerde behandeling in de cosmetische sector. 

Dat hun concept zo sterk is, bewijst ook het feit dat sterren als Britney Spears, Emma Bunton, Paris Hilton, Kate Winslet, Beyoncé, Jeniffer Lopez, Matthew McConaughey,... trouw zijn aan deze behandeling. Van die laatste wordt zelfs beweerd dat hij zelf een apparaat in huis heeft.  

HydraFacial™ verovert ZenZa !

Na het bezoek van die klant heb ik deze behandeling dus onmiddellijk geboekt om het zelf te ervaren. Ik was onmiddellijk verkocht. De glow en structuur van mijn huid waren top ! Ik was er van overtuigd dat HydraFacial™ een perfecte aanvulling is op mijn reeds bestaande verzorgingen. 

Na een onderhoud met de Belgische verdeler stond ons besluit snel vast. De enorme marketing-campagne was gewoon het verlengde van de rest van het bedrijf, namelijk op en top professioneel met een ongeziene ondersteuning van de schoonheidsinstituten. Ook het feit dat er studies zijn die aantonen dat er dermaal verbeteringen meetbaar zijn bij hun behandelingen, was belangrijk voor ons. Dit kunnen maar weinig merken claimen. Onze andere merken, Renophase en Dermatude kunnen trouwens dezelfde studies voorleggen. 

Ondertussen hebben we al een tweede apparaat aangeschaft om aan de hoge vraag te voldoen. Hierdoor proberen we de wachtlijsten tot het minimum te beperken.

TIP! Graag met een mooie glow aan de kersttafel? Boek je HydraFacial™ op 24 december en geniet met je beste huid ooit van de kalkoen!

Vorige
Vorige

De kracht van LED licht

Volgende
Volgende

5 redenen waarom cryolipolyse echt iets voor jou is